Transformatie van productverkoopbedrijf naar solution selling – P2S

Hoe onderscheidt u uw bedrijf van een product dat u verkoopt van uw concurrentie? Momenteel biedt u hetzelfde, winnen tegen de concurrentie op dunne marges of freebees. De differentiatie is wanneer uw verkoop wordt “het helpen van klanten om te kopen” of het verstrekken van een “oplossing” voor hun problemen of behoeften. “Oplossing” is een combinatie van producten of diensten.

Remember Solutions zal variëren voor elke verticale. Het merk en het product voorkeur voor de gastvrijheid verticale zal verschillen van andere verticals zoals bankieren, onderwijs, gezondheidszorg, overheid, enz. Dus het hebben van mensen met de juiste verticale kennis is belangrijk om de oplossing matrix te bouwen. De meeste bedrijven hebben een productmatrix klaar en de uitdaging is hoe deze productmatrix om te zetten in een oplossingsmatrix voor verschillende verticalen.

Voordat we de transformatie roadmap vast te stellen laten we begrijpen het type kopers. Onwetend type: Koper die onwetend is, niet zeker of ze een probleem hebben of als een betere manier om dingen te doen bestaan. Iemand kan hebben geprobeerd het aanbieden van een aantal producten, maar het heeft het probleem niet op te lossen.

Op zoek naar verbetering Type: Koper die zich bewust is van de huidige situatie en zijn op zoek naar een oplossing om hun situatie te verbeteren Expert Kopers kopers die met een oplossing visie en grondig onderzocht om te komen met een gevestigde oplossing Request for Proposal (RFP).

Voor alle bovenstaande soorten kopers variëren het verkoopproces, de inspanningen en de technieken. Solution Sales Selling – De SPIN-techniek is de juiste aanpak voor de bovenstaande twee soorten kopers. Maar bij het omgaan met deskundige kopers heb je de Challenger Sales Strategy nodig. De tijd is om de koper uit te dagen als ze de juiste oplossing hebben gekozen, hebben ze iets gemist in de RFP? Het openen van een dialoog met kopers is hier de sleutel om de oplossing te herdefiniëren en hen te helpen om de ontbrekende stippellijnen te sluiten.

Het echte verschil van verschillende kabel- en satelliettelevisiemaatschappijen

Ieder van ons heeft het recht om te genieten en plezier te hebben in hun huizen. Het samenstellen van de top drie van de basis entertainment behoeften zijn onze computers, geluiden, en gaming gadgets. Maar bovenal is er wat we noemen de meest voorkomende entertainment. Het is televisie of algemeen bekend als TV.

Televisie kijken is tegenwoordig leuker dan boeken lezen. Ze zien echte mensen en scènes bewegen. In tegenstelling tot bij het lezen van boeken, moet je een inspanning leveren in het visualiseren van gebeurtenissen en gezichten. Hoe werkt het? Signalen worden verzonden van lokale stations naar uw antenne-type televisie.

Maar de toegang tot kanalen is slechts beperkt vooral in de Filippijnen. Kanalen zoals ABS-CBN, GMA, TV5, RPN, en Studio 23 zijn de lokale shows Filippino’s hier en in het buitenland vaak kijken. Maar de tevredenheid van filippino’s eindigt daar niet.

Als het gaat om televisie-entertainment die kanalen zijn niet goed genoeg. Goede recepties zijn niet gegarandeerd omdat het allemaal afhankelijk is van de locatie en het gebied van connectiviteit. Vanwege het beperkte bereik van de transmissie van de antenne naar de hoofdmacht, zijn er een aantal gebieden die niet kunnen worden gedekt door de lokale tv-zender signalen.

Dat is waar de rol van de tv-entertainment provider komt in. Er zijn twee soorten aanbieders wel. Een daarvan is de “kabel-tv” en de andere is de “schotel”. Gewoonlijk, een kabel-tv-provider laat ons kijken naar zoveel kanalen als we willen door het aansluiten van een kabelkabel van het aan de dienstverlener. Dit type provider bevredigt klanten over de hele wereld omdat het een goede kwaliteit ontvangst biedt. Omgekeerd, de schotel provider laat ons kijken naar een heleboel kanalen door middel van signaaltransmissie van de schotelantenne naar de belangrijkste satelliet.

Dan zal het signaal zich onoverspreidend verspreiden naar andere lokale en internationale tv-stations wereldwijd nadat het verbinding maakt met de hoofdsatelliet. De functie van de twee soorten aanbieders is hetzelfde. Beiden willen hun consumenten of klanten vermaken.

Hoe de Plasma Television Companies concurreren en overleven in de tough consumer markt

Elektronica fabrikanten zoals Panasonic, Sony, Pioneer, Philips, Fujitsu, Sharp, LG, en Samsung begonnen met het vrijgeven van plasma-tv-model na plasma-tv-model, zelfs zo ver gaan om speciale limited editions (waaronder een verguld in goud) dat hun luxe status versterkt te lanceren. Terug in 2006, ze waren de meest populaire optie in de 40-inch en meer flat-screen segment van de markt.

De prijzen begonnen te dalen, en men zou denken plasma televisies zou nog populairder worden als gevolg van dat. En ze waarschijnlijk zou hebben, behalve dat fabrikanten van liquid crystal display (LCD) televisies begonnen met het vrijgeven van schermen in grotere maten om te concurreren in de grote flatpanel TV-segment dat was het domein van plasmaschermen.

Maar de daling van de plasma-tv-prijzen, terwijl goed voor de consument, was niet zo goed voor de fabrikanten, omdat het was het verminderen van hun winstmarges. Voeg daarbij de beslissing van high-profile fabrikanten zoals Sony, Philips en Fujitsu drastisch in te perken of zelfs stoppen met hun productie van plasma-televisies om zich te concentreren op LCD-tv’s, en het is geen wonder dat heel wat mensen waren het voorspellen van het einde van plasma-tv. Zelfs het Japanse bedrijf Matsushita, het moederbedrijf van marktleider Panasonic, kondigde plannen aan om zijn productieplannen voor plasma-tv’s te verminderen en meer LCD-tv’s te maken.

Maar zoals de gebeurtenissen hebben aangetoond, plasma-tv is verre van dood. Op de 2008 Consumer Electronics Show gehouden in Las Vegas, waren er nogal wat nieuwe modellen geïntroduceerd. De show stopper was Panasonic’s gigantische 150-inch plasma-tv, genaamd de Life Screen, maar sommige van de andere nieuwe plasma HDTV’s waren opmerkelijk in hun eigen recht.

Er was Vizio’s assortiment van plasma-tv’s, die worden geleverd met Silicon Optix HQV verwerking en die betaalbaarder zijn dan de meeste andere merken; LG introduceerde bezel-minder plasma-tv-modellen, en Samsung featured plasma-schermen in staat om beelden te tonen in 3D.